In Rotterdam is de brandweer opgeroepen omdat iemand dacht dat het wel slim was om gewoon binnen te barbecueën.

Hahaha. Hoe haal je het in je hoofd om te denken dat je gewoon binnenshuis kan barbecueën. Daar dachten de bewoners van een appartement aan de Buizerdstraat kennelijk anders over. De buren belden de brandweer omdat er volop rook uit de ramen kwam.

Eenmaal aangekomen werd al snel duidelijk dat iemand gewoon zin had in een barbecue. Buiten is het te koud, dus dan maar binnen. Dat het levensgevaarlijk is in verband met koolmonoxide maakt niet uit zolang je maar lekker vlees kan eten.

Reacties

reacties